30 Nisan 2016 Cumartesi

Minecraft Tarım Rehberi - Agriculture Guide

Herkese merhaba bügün sizlere Tarım Rehberi yapıcam ! Haydi başlayalım.
(Adım adım ne yapcağınızı göstericem.)








1.Adım : Biraz çit yapıyoruz.Çitlerimiz ile bir alan yapıcaz o alandada tarımımızı yapıcaz anlamışsıınızdır.Neyse çit yapıyoruz  ve biraz bol olmasına dikkat edin.

❤ Ek bilgi : İllaki Çit ile kaplamanıza gerek yoktur.

2.Adım : Çapa yapın demir,taş,elmas,tahta,altın vb farketmiyor ama en iyisi tahta tercih ederim
nedenmi çünki boş boşuna demir,taş,elmas,altın vb harcamayın çünki boşboşuna israf bu tarım en kötüsünü yapın gitsin :()

3.Adım : Bir alan seçelim ve küçük olmasın hem daha fazla ekin kazanırsınız büyük olsun bence en az (9x9)  olabilir ama sizin seçiminiz o alanı FarmLand adlı bloka çeviricez yani (Tarımlı Toprak) yapıcaz nasıl mı? Sağ tıklayacağız bu kadar basit arkadaşlar.

4.Adım : Su kovalarımızı hazırlıyoruz 2 tane olmasına dikkat edin! Sınırsız su kaynağı yapıyoruz
Yandaki resimde  görüldüğü gibi ve resimde ne işe yaradığıda yazıyor :) Şimdi burdan kovayla su alıyoruz ve üstteki resimdeki gibi sıralıyoruz bu kadar basit ve artık tarlamız hazır şimdi ise dikmeye geldik!

5.Adım : Arkadaşlar en kolay adım bu biraz tohum alıyoruz en fazla 50,60 ve bunları FarmLand (Tarımlı Toprak'ın) üzerine dikicez son adımımızdı artık istersek BoneMeal (Kemik Tozu) ile hızlıca büyüte bilir ve birsürü ekinlere sahip olabilirsiniz 1.Rehberden bu kadar hoşçakalın :) İyi oyunlar.

Beğendiyseniz +1 Lemeyi unutmuyoruz! .)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder