30 Nisan 2016 Cumartesi

Minecraft Servere Nasil Kişi Çekilir ?

Herkese merhaba bügün sizlere nasıl serverinize kişi çekebilirsiniz onu göstericem benim verdiğim adımları uyguluyarak birsürü kişilere sahip olabilirsiniz!








1.Adım : Sosyal Ağada Kendini Tanıt!
Biliyorsunuzki Her gün baya bir kişi sosyal ağalara giriyor İnstagram,facebook,twitter,youtube vb
siz bu sitelere girerek reklamınızı yapacaksınız ve büyük ihtimal o reklamı çoğu kişi bakıcak bakalım adamın serveri nasılmış diye girecektir!

2.Adım : Event
Herkes event sever Sosyal ağada reklamımızı yaptık kişiler geldi şimdi hızlıca her gün 3,4 event yapacağız ki server sevilsin ve bu sayade servere birsürü kişi gelecektir bu da çok güzel bir adım fakat servere kişiler geldikten sonra bu event sayısını azaltabilirsiniz size kalmış bir seçim !

3.Adım : Vip Çekilişi
Biliyorsunuzki güzel bir serverda herkes vipi ister sizde sosyal ağada reklamınızı yaptınız ve event sayesinde kişi aldınız şimdi bir kaç vip çekilişi yapın neden mi eğer güzel bir server ise vip kazanan kişi bu serveri sevecek ve herkesi muhtemelel davet edecektir ve servere her gün düzenli olarak girecektir.

4.Adım : Koşu Eventleri
Biliyorsunuzki çoğu serverde koşu eventleri bulunuyor sizde serverinize bu eventi ekleyip yapın ve ödülü vip olsun fakat  vip istemiyorsanız 64 elmas blok vb verebilirsiniz ama vip dediğimiz gibi server hayranlarının 1. Viplerdir. Siz bilirsiniz sizin serveriniz :)))

5.Adım : Rütbe ve ya Yetki verin (Ama abartmayın!)
Biliyorsunuzki her serverde bir reklamci rehber bulunur sizde bazı kişilere güvenip rehber ve reklamcı verin her gün bir saat olsun eğer bu saatte reklamcı reklamını yapmazsa yetkisini alır rehber ise sorulara cevap vermiyorsa ve yetkililerden şikayet geliyorsa yetkisini alın!

Daha fazla adımlar için +1 lemeyi ve yorum atmayı unutmayın!

1 yorum:

  1. selam lar samimi ve güvenilir kişiler benle iletişime geçip Minecraft serverimize gelmeye aday olabilire
    serverimiz harikadarı

    YanıtlaSil