2 Mayıs 2016 Pazartesi

Minecraft Mod Nedir?

Herkese merhaba bügün sizlere mod nasıl yüklenir onu göstericem adımları tek tek uyarak modunuzu kurabilirsiniz. 1.Adım : Forge sitesine giriyoruz istedimiz sürümün forgesini indiriyoruz ve çıkan javayı açıyoruz 2.Adım : Kur butunçuğuna tıklıyoruz ve forgemiz kuruldu şimdi ise bu adım en önemlesidir!.minecraft dan .version kısmını seçmeyi unutmayın yoksa hata olur ve oynayamazsınız 3.Adım : Modumuzu indiriyoruz rar olabilir rar.java ise direk mods klasörünün içine atıyoruz eğer değilse direk açıp kuruyoruz fakat açıp kurmak skydaz.com sitesinde geçerlidir! 4.Adım : Minecraftımıza giriyoruz fakat bu adım en en önemlisi mod ve tüm emekleriniz boşa gider!! Edit profile diyoruz ve version dan 3nüde yani şu seneçekleri açıyoruz Java GB MB Verme Snapshot açma ve beta alpha versiyon açma diyoruz en aşağıya iniyoruz ve Mc-Forge adlı versiyonu seçiyoruz artık Modumuz hazır

 ?!? Mod Nedir ?!?
 Mod java.script ile yapılan ve oyununuza rengarenk bir hayat katan bir özellikdir tüm oyunlarda bulunur hatta site oyunlarında bile çok popüler olan ve her yerde dönen mod Demek kısacası "Java,c# vb" demektir. Fakat üşünenler veya kodlamayı bilmiyenler için de şöle programlar oluyor "MCreator,EditerMod vb." ları gibi fakat en çok kullanılıan "Java" programı olmaktadır Mod'u minecraftta ilk yapan kişi Markus Persson "Notch"dur fakat Markus Notch Person'un bazıları mod yaptığını bilmiyor fakat mod yapanların hepsi ondan esinlenerek yapmaktadır.Sonra ise Dünyanın en çok minecraft modu için tıklanan sitesi Curse modlarını paylaşmıştır fakat oyuncular ben bundan daha iyisini yaparım diyerek muhteşem halkurade modlar yapmakta. Türk modları az olsa bile yapan kişi sayısı 2000,3000 arası emek vermek her zaman iyidir fakat kodlamayı bilmeyen arkadaşlarımız dediğim gibi MCreator vb dan yapıyor olsa bile bir emek var onları burdan tebrik ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder