2 Mayıs 2016 Pazartesi

Minecraft Shader Kullanımı

Herkese merhaba bügün sizlere shader kullanmak için ne yapmanız gerektiğini anlatıcam adımlarıma tek tek uyun ve bu güzel modu kurun :) Gerçek hayat gibi yaşıyacaksınız ve mutlu bir hayat gibi oluyor bu mod sayesinde yapımcısı Sheuzduram güzel bir mod yapmış :)





1.Adım : Shader Mod Install yazıyoruz internete ve çıkan Shader sitesinden indiriyoruz.

2.Adım : Minecraft'ı açıyoruz ve versiyon kısmında Minecraft-Shaders-Mod' adlı versiyonu seçiyoruz oyunu oynaya tıklıyoruz ve Shaderimizi indiriyoruz artık shaderımız hazır!!

?!? Shader Nedir ?!?
Shader oyunu gerçekten gerçek hayatta gibi yaşamanızı sağlayan bir mod fakat tabikide bu shader modunu indirerek olmuyor eklentilerinide indirince oyun süper bir hal alıyor Süper  grafikler ve daha fazlası bunun yapımcısı Sheuzduram adlı bir adam fakat fazla tanınmıyor tanınmama sebebi o yaptıktan sonra Zeus Shader gibi şeylerin tanınması en popüler olan shader Zeus Shader'der fakat kurumlarında Sheuzduram üstüne duymuyor süper shader istiyorsanız Zeus Shader kolay indirilen ve güzel bir shader istiyorsanız tabikide Sheuzduram'ın sitesinden indirin :)
Ayrıca gerçekten serverlerde bu mod ile oynanması çok iyi olur burdan Sheuzduram ı ellerine sağlık diyorum ve dünya çapında en çok oynanan mod oldu için  teşşekür ediyorum :)

>:Bilgisayarınız kötüyse bu modu kullanmanızı tavsiye etmiyorum ve ya düşük ayarda oynayın onuda istemiyorsanız düşük ayarda shaderler indirin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder